Doorgaan naar hoofdcontent

Herfstvakantie

Sinds gisteren is het echt herfst. Het regent en het waait, het is geen gezellig weer om naar buiten te gaan.


Desalniettemin genieten de meiden van de herfstvakantie, want ook binnen zijn er genoeg leuke dingen te doen: een filmpje kijken, lekker knutselen, koekjes bakken...


Terwijl ik mijn een haakprojectje aan het afronden was, had onze kleine creatieveling een leuk idee. Ze pakte een jampotje, plak, gekleurd zand en wat sprookjesmini's.
 
Ik vind het geweldig hoe zij vanuit het niets kan komen tot iets origineels.

 
Grote zus knutselde gezellig mee.
 
 
Ook maakte jongste een leuk uiltje van strijkkralen.
 

En ikzelf maakte een sjaal af, die ik vorig jaar (toen ik net leerde haken) had gehaakt van (veel te dure, maar wel heel mooie) dikke wol. De sjaal bestaat enkel uit stokjes en was een goede oefening, maar nu vond ik 'm een beetje saai.
 
Met een paars randje van Scheepjes Stonewashed ziet ie er nu veel leuker uit! Ik haakte het randje zo:
 
 
 

Reacties

  1. Super gezellig zo samen creatief bezig zijn :))
    Wat een leuke kabouter potjes en uiltje!
    Je sjaal is ook leuk gepimpt, mooie warme kleuren zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the little jars, so sweet! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the color of the scarf. Cute yarn! I'd love for you to share it at this week's Submarine Sunday Linky Party!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon