Doorgaan naar hoofdcontent

Oma's kerstboom

Eerder haakte ik en strak kerstboompje (zie het blogbericht O Dennenboom). Helemaal leuk, vond ik. De meiden dachten er anders over. Zo ziet een kerstboom er niet uit. Bovendien was de kleur niet goed. En zo begon ik opnieuw, met als basis de granny triangle. In een andere kleur groen, kerstgroen volgens de dames.


Van de kerstboompjes kun je een leuke slinger maken. Ook zijn ze leuk om aan een kerstcadeautje te hangen. Misschien heb jij nog wel andere leuke ideeën.


Het patroon kun je hier downloaden:

Reacties

  1. Heb dit patroon gemaakt precies zoals op de beschrijving. Klopt niet!
    Als de eerste ronde afgewerkt is, draai ik mn kerstboom dan, of werk ik gewoon Door?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afgelopen jaar heb ik het patroon "afgestoft" en een getekend patroon erbij gemaakt. Probeer deze eens. Een link vind je hierboven. Je haakt steeds rond, dus je hoeft niet te keren, behalve op het allerlaatst, als je klaar bent met de boom, bij de stam.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon