Doorgaan naar hoofdcontent

Shopper

Een tijdje terug haakte ik al veel leuks uit het mooie boek Kant haken.


Zo waren er de polswarmers met een randje van kant...


... en de baret voor oudste.


Maar in de loop der tijd was ik het boek een beetje vergeten. Totdat ik op Instagram ineens de kanten shopper voorbij zag komen. Wat een leukerd! En bovendien een heerlijk patroon, dat lekker opschiet en waarbij je niet al te veel hoeft na te denken. Ideaal om overal mee naar toe te nemen in mijn tas en steeds een stukje verder te haken.

Het eerste exemplaar wilde jongste cadeau geven aan een vriendinnetje voor haar verjaardag. Het tweede exemplaar haakte ik voor jongste zelf.


Het formaat is echt ideaal voor haar, haar portemonneetje past er mooi in, de schouderband past netjes om haar schouder en het tasje gaat inmiddels overal mee naar toe.


En omdat jongste het allerliefst blauwe kleding draagt, moest ik dit tasje in het blauw worden gehaakt. Ik gebruikte dus donkerblauwe Lammy Miami.


Reacties

  1. Wat een leuke tas! Ze zijn idd ideaal van formaat zo te zien.
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen gemaakt! En ik hou ook erg van dat blauwe kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als die meiden er zo blij mee zijn.
    Het is een mooie, leuke tas.
    Als ze hem nou over een poosje zat is, kun je er altijd nog een bloem op hamen/maken, dan heb je meteen weer een hele andere tas.....(of je geeft hem aan mij, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk geworden! En ook heel handig, zo'n tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tas. Ziet er handig uit ;-).
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi formaat voor je jongste dochter, het past perfect. Mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om dit boek weer eens op te pakken, want er staan patronen in die je keer op keer kunt gebruiken. De tas is mooi en handig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sommige boeken hebben dat, daar zou je wel élk projectje van willen haken.
    Super dat jouw tasje zo in de smaak valt, mijn dochter heeft het op dit moment niet zo begrepen op mijn handwerk :-( Misschien komt dat nog terug, die puberteit toch hé...
    Ik vind het design van dit tasje ook schitterend en zou het voor mezelf ook wel willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon