Doorgaan naar hoofdcontent

Babyslofjes



Vaker haakte ik al sloffen in de maten van onze meiden, de patronen hiervan verzon ik zelf. Voor babyslofjes vond ik dat toch wat lastiger. Sowieso heb ik hier geen babyvoetjes bij de hand om de slofjes op aan te passen, maar het is toch ook wel even wat anders. Al een tijdje zocht ik naar een leuk patroon voor babyslofjes.
 

Babyvoetjes werken meestal niet zo mee bij het aandoen van slofjes of schoentjes, weet ik uit ervaring. Bovendien gaan babysokjes en -schoentjes vaak snel uit. Het is dus wel belangrijk dat het voetje gemakkelijk in het slofje kan en het goed om de enkel sluit.


Bij deze slofjes is dit het geval. Ik haakte ze met een Scheepjes Softfun.Zijn ze niet superschattig? Het patroon van de babyslofjes kun je kopen in de webwinkel van Leafs Creations.


En mocht je nog op zoek zijn naar leuke sloffen in een grotere kindermaat? Kijk dan eens op mijn pagina met Gratis haakpatronen.

Reacties

  1. Superschattig! Ik heb nog nooit slofjes gehaakt, in welke maat dan ook.
    Maar jouw foto's geven mij er zin in :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Daphne,
    Wat een schattige slofjes!
    Heb je hier een patroontje van? Mijn dochter van 11 is helemaal weg van haken.
    Hartelijk dank,
    Lizebeth van der Starre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een patroon dat je kunt kopen bij Leafs Creations (met de link in het bericht hierboven ga je hier naar toe). Zoek je een gratis patroon, kijk dan een bij Thuis Door Titia, zij heeft op haar blog een heel erg leuk gratis patroontje van babyslofjes staan.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon