Doorgaan naar hoofdcontent

Vrolijke sjaals

Langzaam beginnen we weer in het normale ritme te komen. De meiden zijn het nieuwe schooljaar goed gestart, het eerste kinderfeest is weer achter de rug, net als de eerste hockeytrainingen, oefenwedstrijden en tennismiddag. Met de eerste vioolles van onze jongste vanmiddag is het schema voor de komende weken compleet. Het is weer even passen en meten in de agenda, maar binnenkort weten we vast niet beter. :-)

Tijdens de natte, druilerige dagen vorige week heb ik de laatste hand gelegd aan twee sjaals, waaraan ik tijdens onze vakantie was begonnen. Naar Frankrijk nam ik een voorraadje Scheepjes Stonewashed mee voor de vrolijke, filet gehaakte sjaal uit Haken & Kleur van Claire Boeter en Saskia Laan. Een fijn, eenvoudig patroon dat lekker weghaakte aan het zwembad en in de auto.

Eerst haakte ik een rode in kinderformaat.
En omdat het zo lekker ging, maakte ik ook maar meteen een langere sjaal in twee blauwtinten.

En al zijn ze nog zo leuk, toch hoop ik dat we ze voorlopig nog even niet nodig zullen hebben. Want wat was het genieten vandaag in het zonnetje...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas