Doorgaan naar hoofdcontent

Ster

Pas was ik met de meisjes bij Intratuin. Ze hebben daar altijd een prachtige kerstafdeling. Nadat er vorig jaar een aantal ballen was gesneuveld, kocht ik wat nieuwe paarse kerstballen. Ook vond ik mooi grijs lint en wat schattige vogeltjes, die ik wil gaan gebruiken voor een kerstkrans.

Laatst zag ik bij Draad en praat... een hele mooie, grijze ster. En ondanks dat ik de afgelopen al een ontelbaar aantal sterretjes had gehaakt, wilde ik er ook zo één maken.


Ik gebruikte het patroon van Little Things, maar haakte 'm iets kleiner. Voor de finishing touch gebruikte ik het gekochte lint en één van mijn zelfgemaakte knoopjes van fimoklei.

Reacties

  1. Ik wilde dit graag haken in hetzelfde formaat, maar weet niet waar ik moet minderen in het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je in bovenstaand bericht doorklikt op de link naar Little Things, dan kom je bij het patroon. Hierin staat beschreven hoe er geminderd wordt.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas