Doorgaan naar hoofdcontent

Pasen aan zee

Een geheel lege agenda met Pasen. Wat een luxe! De familie zagen we zaterdag al, dus met Pasen geen verplichtingen. Tijdens een heerlijk paasontbijt overlegden we met de kinderen wat we op Eerste Paasdag zouden gaan doen. Drie van de vier stemden voor een dagje aan het strand.


Nadat de eieren in de tuin werden gevonden, stapten we in de auto richting Zoutelande.


We troffen een prachtige blauwe lucht.


En hoewel we niet de enige strandgangers waren, voelde het toch alsof het niet druk was. Altijd fijn voor de foto's.


Oudste deed met papa en poging tot vliegeren.


Jongste vond de mooiste schelpen.


En wat worden ze groot, die meiden van ons.


Van onze oudste waren we gewend dat zij zich wel een hele dag kon bezighouden op het strand, maar nu moest er toch ook echt geshopt worden.
 
Na een kop verse muntthee en een broodje in het strandpaviljoen reden we door naar Domburg. De sfeer voelt een beetje aan als in ons eigen dorp, vinden wij, maar dan aan zee en iets kleiner.
 
Voor jongste kochten we een snoezig jurkje (ik geniet nog even van de tijd dat ze ze nog aan wil)...
 

... en kochten we een paar leuke tafelzeiltjes voor op de tuintafel en een mooie rugzak voor jongste bij de gezellige dames van Du Baj, die in hun atelier de leukste tassen maken van Mexicaans tafelzeil, geheel op maat als je dat wil.
 
 
Op de terugweg haakte ik weer een stukje verder aan mijn omslagdoek.
 
 
 
 

Reacties

  1. Zalig dagje gehad, zo te lezen! Fijn voor je!
    Ik kijk al uit naar de omslagdoek als die klaar is :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog één bolletje batik te gaan, denk ik. Dan nog bedenken hoe ik de rand wil hebben.

      Verwijderen
  2. Heerlijk en gezellig weekend gehad zo te lezen en aan de foto's te zien. Het weer zat dan ook echt mee deze paasdagen.
    Wat een super leuke vrolijke kleuren in je omslagdoek, past overal wel bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Margreet! Ik denk dat ik 'm vooral zal dragen bij wit, dan vallen al die kleuren extra op!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas