Doorgaan naar hoofdcontent

Out of the box

De eerste schoolweek zit er al weer bijna op. De meiden hebben een goede start gemaakt, komen elke dag vol enthousiaste verhalen thuis en hebben al weer gezellig afgesproken met vrienden en vriendinnen.

De vakantie lijkt al zo lang geleden. We keken zo lang uit naar de zomervakantie. De twee weken in Frankrijk vlogen voorbij. Gelukkig voelt thuis komen ook altijd fijn. Ook hielp het heel erg dat we precies de regenachtige weken in Nederland hebben gemist en we met zomers weer thuis kwamen.


Schoonmama zorgde voor de post en de plantjes en een gevulde koelkast en paps en mams verrasten ons met een aantal klusjes in huis en een mooie plant op de tuintafel.


Onze kleine tuin wacht al een tijd op een metamorfose, maar zo lang onze jongste nog veel geniet van de schommel moet de metamorfose nog even wachten. En hebben we de tijd om te bedenken wat we nu eigenlijk precies met onze tuin willen.

De tuintafel, onder de parasol, is mijn favoriete plekje in de tuin.


Bij het tafelzeil haakte ik bij thuiskomst de doily uit Haken & Kleur Buiten. Ik gebruikte katoen in de kleuren van het tafelzeil, een combinatie waar ik normaal gesproken nooit voor zou kiezen.


Misschien moet ik bij al mijn tafelzeiltjes maar een bijpassende doily maken.

Reacties

  1. Deze kleuren zijn inderdaad niet typisch voor jou! Maar toch mooi vrolijk en zomers!
    Als je bij elk tafelzeiltje een bijpassende doily moet maken, ga je je nog amuseren :-)
    Ps: toffe (schoon)ouders!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog steeds wennen aan de kleuren. Voorlopig ligt ie helaas, net als het gezellige tafelzeiltje, droog opgeborgen... Ik hoop toch echt dat september nog een paar mooie dagen brengt!

      Verwijderen
  2. Wel heel leuk gedaan !!! Super !!! Grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je, Jeannette. Ik vind al die bonte zeiltjes inderdaad altijd zo lekker vrolijk

      Verwijderen
  4. Heerlijk vrolijke en felle kleuren! Even dacht ik dat het een pizza was...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, het heeft wel iets weg van een pizza in die Italiaanse kleuren. Zo had ik het nog niet bekeken.

      Verwijderen
  5. Dat is lekker thuiskomen zeg.

    Grappig dat mensen neigen naar dezelfde kleuren. En mijn ervaring is ook dat het heel mooi kan uitpakken als je een keer out of the box gaat. Soms zie ik ook creaties bij vriendinnen of gewoon een foto op internet waar de kleuren fantastisch zijn maar ik ze zelf nooit uitgezocht zou hebben.
    Ik begrijp dat je je nog wel even vermaakt met bijpassenden doily's maken bij je tafelkleedjes. Nu lekker binnen, daar is het echt weer voor, haha
    Fijne dag en groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker fijn thuiskomen, we boffen maar!
      Misschien moet ik het toch eens wat vaker out of the box. Ik zag gisteren heel mooie merino wol in bruin en groen, daar pak ik normaal gesproken ook niet naar. Ik ben me aan het bedenken wat ik daar eens mee zou kunnen doen.

      Verwijderen
  6. Beautiful! Love the color combination you made!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik vind het eigenlijk hele mooie kleuren!!
    Misschien niks voor jou, maar zo bij je tafelzeil staat het echt prachtig!
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als jet het geel vervangt voor een iets donkerder geel (of goud) dan heb je een hele mooie doily voor de Kerst ;-)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk, met wat goud erbij wordt het echt een kerstkleedje. Al kies ik met kerst liever voor zilver. Misschien moet ik aankomende kerst ook maar eens out of the box denken.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas