Doorgaan naar hoofdcontent

Telefoonhoesje

De tapestry techniek vind ik zo mooi, maar het lukt me nooit om een projectje af te ronden zonder het een paar te moeten uittrekken, omdat het niet klopt.

Zo wilde ik voor mijn telefoon een hoesje haken met een leuk, zelf bedacht patroontje. Met de tapestry techniek wordt zo'n hoesje lekker stevig en vormt deze een mooie bescherming voor de telefoon.


Ik begon vol enthousiasme aan het hoesje. Toen ik eenmaal over de helft was, was het enthousiasme, na het uittrekken van en opnieuw beginnen aan een tal van rijen, toch wel iets minder. Helemaal toen bleek dat het hoesje helemaal niet paste om mijn telefoon! Normaal gesproken rekt mijn haakwerk wel wat mee, maar met tapestry werkt dat natuurlijk niet zo. Hmmm....


Toen maar eens de telefoon van dochterlief maar eens gepakt. Daar paste het hoesje precies omheen. En het paste ook nog eens heel leuk bij haar cover.


Haar telefoon gaat nu goed beschermd mee. En ze maakt er op school de blits mee. Wie had dat gedacht. :-)

Reacties

  1. Wow, that's great! A perfect match :-). Sunny greetings, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hoesje. Een prachtige combi!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat ze daar de blits mee maakt op school.
    De aanhouder wint, hè? ;-)
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een leuke techniek, en het is een leuk hoesje geworden!
    Ga je er nu ook nog één voor jezelf maken?

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, grappig. Het is een leuk hoesje geworden. Al begonnen met een hoesje voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi! Cool hoor! Tapestry is inderdaad niet zo rekbaar, ik heb het ook al geprobeerd. Het is best leuk, maar niet voor lang, dan krijg ik er kramp van in mijn vingers.
    Het hoesje is geslaagd in elk geval!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas