Doorgaan naar hoofdcontent

Dromenvanger XL

Al een tijdje wilde ik een leuk project haken voor in de tuin. Enkele weken terug zag ik op de website van Wolplein het patroon voor een dromenvanger. Het door Saskia Laan gehaakte exemplaar was erg kleurrijk. Die van mij moest een heel neutrale worden.


Ik bestelde een grote ring met een doorsnee van 45 cm en wat bolletjes Drops Cotton Light Uni colour in de kleur Off-white. Lekker stevig garen dat zich prima leent voor gebruik buiten.


Man en oudste zagen het project niet zo zitten. Jongste daarentegen was direct enthousiast over het leuke effect van de bolletjes en zag al tal van mogelijkheden. Kind van haar moeder, haha.


Maar toen de dromenvanger eenmaal aan de buitenmuur hing, draaiden man en oudste bij.


Want eigenlijk hangt ie daar wel erg leuk.



Reacties

  1. Hij hangt dat HÉÉL Leuk!!
    Prachtig project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi!!!! Dit staat ook al zolang op mijn lijstje (dat alsmaar langer wordt ook). Ken je de blog van Lucy, Attic24? Zij maakte er een heleboel voor een garen-festival, Yarndale.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi!
    Zo mooi eenvoudig in deze effen kleur met een groots effect.
    Fijne zondag, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende dromenvanger ! Een echte blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas